måndag 23 april 2007

Jack informerar

Vår gode tränare Jack har skickat oss följande för publicering på bloggen. Vi tackar och tar emot och publicerar förstås med glädje:

**********

Statistik fra Lunds BK A – FK Älmeboda/Linneryd

Normal bruger jeg mandagen til at se weekends kamp på video og analysere den ved hjälp af ”Sideline Video Analyser”. Dette anvender vi både til den individuelle og hold feedback. Dette bruges altså intern på holdet og ikke noget som offentliggöres. Men efter den diskussion som har väret mellem den gula blog og Olle som skriver på FK Älmebode/Linneryd synes jeg at det vil skabe lidt klarhed over kampen med at offentliggöre vores officielle statistik fra kampen – men forbehold for at statistik heller ikke siger helle sandheden – men så har vi i hvert fald de rigtige tal fra kampen..


Jeg håber ved dette at det har skabt lidt mere klarhed over kampen. Og som en fodnote kan det nävnes at der bliver scoret i gennemsnit i international fodbold på hvert 50. hjörnespark. Og sparker man et indadskruet hjörnespark på 1. stolpen (som Älmeboda/Linneryd) så 3 dobbeltes chance for et nyt hjörnespark. Derfor kan man have mange hjörnespark uden at det bliver farligt. Kan bl.a. nävnes at 1-0 målet vi gör kommer direkte efter omstillingen fra et frispark fra Älmeboda/Linneryd.

Jeg har igennem en del år läst mange kamp referat på diverse hjemmesider og jeg har aldrig läst et som har väret 100 % objektiv efter min mening. Og jeg vil aldrig påstå at mine kampreferat som jeg skriver på Lunds BK hjemmeside er objektive – det vil väre fuldständigt umuligt når man er involveret i kampen. Derfor bruger vi også statistikken til at få et mere klart billede af kampen. Jeg synes at det er meget märkeligt at Olle (fra Älmeboda/Linneryd) begynder at kommentare den gula blog – det er vel klar at deres kampreferat er farvet ligesom jeres er – sådan er det. Og hvem som bedst har forstand på fodbold skal jeg väre usagt men alle får lov til at skrive deres oplevelse af kampen - så er det op til läseren at vurdere dette. Men endnu mere märkeligt synes jeg det er at skrive på Älmeboda/Linneryds hjemmeside at Lunds BK eller personer i Lunds BK tager afstand fra den gula blog. Som A-tränare og sportschef i Lunds BK vil jeg afvise dette fuldständig. Og jeg forstår ikke hvorfor Olle blander sig i en andens klub og hvem de har relationer med. Det må väre vores sag. For at slå det fast en gang for alle så gör den gula blog et stort arbejde ikke bare for Lunds BK men for hele vores serie – giv dem heller respekt for det.


Mvh

Jack Majgaard Jensen
A-tränare och sportschefLunds BK

**********

Och med detta inlägg så lämnar vi på bloggen denna debatt. Nu har vi redovisat vår sida och Jack har skänkt oss en redovisning från klubbens sida. Tack för all positiv feedback från alla kanter och håll. vi är helt enkelt överväldigade!

Har ni tips på saker som ni tycker vi ska titta närmare på, uppslag, idéer eller rent av bidrag att komma med kring Lunds BK, motståndarlag i serien eller om divisionen som helhet, är ni varmt välkomna att skicka dem till oss på krubbanblogg@wendrup.se . Nu laddar vi för kommande omgång och i veckan kommer det ett "inför matchen"-reportage!

1 kommentar:

Anonym sa...

Statistiken talat sitt språk........nu satsar vi inför nästa match. Helsingborg S vi är på väg!!!!